helg

igår var det utgång med syster & hennes vänner.
förfest hos emmie sen in till Kristianstad, först Hesslebaren & avslutade på Class.
Helt okej, mys & dans.
Men en sak är säker.. Alla desperat människor, HERREJESUS!
kom hem vid halv 4 tiden & kunde knappt sova på hela natten.
Blev väckt klockan 8 för att fixa inför mina första danslektioner på HTS.
Det gick väl helt okej, men känns som lördagarna framöver kommer vara kämpiga! jag blev nästa arg på dom redan idag!
När jag kom hem gick jag till sängs igen & sov drygt 2 välbehövliga timmar.
har faktiskt också läst engelskläxan vi har till måndag, det gör mig lite stolt :) saknar min sarling lite <3

Ikväll verkar det som jag ska ner till mimmi & myspysa :)
men bara om hon har skaffat Hata Göteborg, annars jeflar!

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0