helgen

tog mig en liten lätt sovmorgon idag :) så direkt på det med orientering på idrotten i regnet. uss uss. men ganska trevligt ändå. eva tog inte tiden så det var lugnt!
helgen var riktigt rolig. fredagen var det fest i vittsjö hos fredde med bl.a. nicklasson & JB :) lördagen vaknade jag väldigt bakis men tog mig ändå till jobbet och dansade i två timmar. sen åkte jag & agnes till marinas förfest. där var det mysigt. med lite spilld dricka över hela mig gick jag till björket ungefär halv tolv = 9 kr :) + halva priset i baren gjorde allting väldigt riskabelt. men jag hade jättekul, förutom vissa stunder som jag knappt kommer ihåg. och som vissa har berättat om. uss uss. men det orkar vi inte lägga någon tyngd på. jag hade kul & käkade kebab med en snel hest efteråt :)
i söndags flyttade min kära syster till Irland. både kul & tråkigt. hon får det säkert superkul, dock lite tomt här hemma.
helgen som kommer, ensam hemma fre-sön. tack & hej


Kommentarer
Postat av: sarling

DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA BLOGGEN MAJSAN! :P

2007-10-01 @ 15:58:40

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0