1

image91Måndagar är alltid värst. Går i skolan mellan 08.15-15.30. Så  när man kommer hem och har somnat på bussen redan 3 gånger kan man inte göra annat än att däcka. Dagen har varit okej ändå, men efter lunchen känns de som hela klassen och  lärarna blev smått ofokuserade. Jag, Ralle & Benny hade en oförberedd redovisning om barn-språk. Den blev kass. Benny hittade på en massa :S jag sa pyttelite,, men rätt & ralle tror jag han också hittade på lite. Men vad gör man inte för och göra Gönnar nöjd? På kemin sedan lekte vi med molekyl-kulor, det var skoj. Och vi lärde oss räkna till 1. hehehe! Och om man inte är seriös med kulorna ryker dem!
Ikväll blir det powerwalk med Sara, Elin & Anna. Heja heja!

Liebling

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0