galen vild & crazy

Fick höra en beskrivning av mig med 3 ord igår, det blev som sagt; galen, vild & crazy. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det, men det är säkert bra :) Idag försov jag mig + steg upp för tidigt.. hur nu det kan fungera. Jobbigt var det iallafall. I skolan hade vi sedan idrott, Lacrosse. Första gåmngen i mitt långa liv som jag utövat den annorlunda sporten. Korgar & bollar hit och dit, usch nej, inget för Majs. Nu ska jag snart iväg och dansa, det gillas mer! Och i vår/sommar ska jag, Anna & Elin ta upp våra golfkarriärer :)))) BTW, min nästhögsta önskan just nu är att Joel vinner lite mer money på pokern & fotbollen :* POSS
image93

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0