idag åker vi :)

Idag vid halv 7 på kvällen lyfter flyget som ska ta oss till ALANYA. Årets grej! Började packa vid 22.00 igårkväll så har inte riktigt kolla om jag fått ned allt.
Har iallafall med mig:

8 par skor (nya varje dag, haha)
6 shorts
4 olika bikinis
8 klänningar
11 tröjor/linnen
känns kanske lite överdrivet?
har med mig en massa mer, men det var flest antal av dessa.. och trosor. he.
NO LÅNGBYXOR!! :D



Ska åka till skolan om 50 min och ha design, sen hem snabbt och hämta packningen. Sen åker vi, till sol, bad, you name it!! Tåget går vid halv 3 till Kastrup. Ni får ha de så bra här hemma :) SES


Kommentarer
Postat av: In Cognito

Sexxy... ;)

2008-09-01 @ 10:05:41

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0