dan före dopparedagen

Tur att jag inte är någon superbloggerska. Det känns som jag hade blivit sparkad ganska hårt pga. min hemska uppdatering. Men nu innan jul kan jag faktiskt få skylla på att jag måste umgås med vänner & fixa inför julen! Faktiskt..

Igår hängde jag på stan med Elin & Tim. Vi åt mest, och inhandlade alla julklappar (Y)
Jag & Elin hittade även min fantastiska, älskade balklänning. Det lyser Maja om den.
På kvällen träffade jag min Joel & sedan Elin.
Stannade uppe till 3, kollade Hairspray & Over my dead body.

Ikväll blir det mys med min lilla familj :)
Julmat & rimning.
Hoppas även på en tidig läggtid.

Imorgon är det julafton.
Ser mest fram emot att köra till Växjö i snöoväder.
Har nämligen redan fått min superjulklapp <3

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0