horoskop 09

Jahapp, då blev man visst klassad som 'hopplöst förälskad'..
Nae, det passar inte mig, så ska sluta upp med det innan imorgon :)
Det är nu jag lever, och idag ser jag fram emot Norge efter studenten mer än aldrig förr.

Kunde inte sova inatt, låg vaken och tänkte för mycket.
Det resluterade i sjukdom och ett sjukt onödigt samtal.
Nu hostar jag hej vilt, dock fick sjuklingen Mc donalds mat till frukost (Y)
Bebben kom även hem med GH. yeah!

Ebba fick även hem sin Julia-tidning idag.
Vi läste om våra horoskop 2009.
Och jag väljer att tro på det :D
Så idag ska jag ta hand om mig själv, innan det slår över till 2009..
Då kommer allt gå min väg!

KISSES   

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0