polly

waaa, antal besökare här på bloggen höjs varje dag :) kul
dock får jag mer press på att uppdatera, men det är nog bara positivt.
behöver skriva av mig.

tänker avsluta denna härliga dag med ett stycke msn-konversation
mellan mig och min bästevän.


Maja säger:

du är skär & kär

- Maja säger:

och läääär dig mycket om etik & moral

- Maja säger:

och bär lockigt hår

- Maja säger:

och är lite sär

Elin säger:

åh vilken fin sång du skrev till mig maaajsan

- Maja säger:

och är inte här

- Maja säger:

den är till dig
- Maja säger:

direkt från hjärtat

- Maja säger:

du är även spektakulär

- Maja säger:

och du undrar ofta när...

- Maja säger:

och älskar maja som hon är

Elin säger:

fast hon är ett sääär


Kommentarer
Postat av: RF

Antalet besökare höjdes sedan jag började skriva i den ;D

2008-12-02 @ 11:45:27
Postat av: Maja

ingen vet att du skrivit.

RF

2008-12-02 @ 14:03:55
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: elin

i like you min säriga bästavän

2008-12-02 @ 14:04:41
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0