ledsen tisdag

Idag tog jag, saja & elin tag i vårat projektarbete. Kanske lite väl tidigt med tanke på att vi ska vara klara om exakt ett år. Men eftersom ca 85% av vårat arbete måste vara klart efter sista veckan på sommarlovet måste vi jobba ihjäl oss nu i 2an. Men det gör inget, känns som det kommer bli jättekul och intressant. Satte oss ned på madrix efter skolan idag och planerade lite, skrev en inbjudan & enkänt till f.d. deltagare (kan berätta mer om projektet en annan dag btw).
Efter skolan såg jag en härlig film, de hade sex hela tiden & åt bajs mm, faller verkligen mig i smaken! Sedan blev de dans, och som jag hatade vad jag såg i spegeln :( ska ta tag i mitt liv nu. Mår dåligt.
hejduuu :(


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :D

2008-02-28 @ 19:02:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0