Torsdag

Idag har jag & Elin hållt i sgg:n. Vi har stått och delat ut bullar & saft till minifolket och även spelat lite rajtantajtan musik för dem :) Efter skolan gick jag och mötte upp bebis & mamma i stan. Jag köpte silvrigt ordinary armband, guldiga örhängen & en klocka (!!??). När fasiken ska jag använda den liksom. Hää, har den faktiskt på mig vid just detta tillfälle.

den klockan blev det och sådana örhängen var jag ute efter men fann ett par andra balla
  

Efter en trevlig fika med tjejerna bar det hemåt, i typ 30 min. Sedan körde pappa far in mig till stan igen. Där mötte jag upp Elin på stationen och vi gick gemensamt till Malin som fixade mina små naglar, som för övrigt vuxit en jeedrans bra bit nu och blivit gigantiska. Efter två timmar bar det av till Hässleholmsgården för dansa dansa :)
Nu ska jag skriva en liten lapp till mina små dansbarn om vilka tillfällen vi ska dansa och vilka lördagar vi hoppar över. Godnatt från mig :*

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0