dö skola dö

började i tidigheternas tid idag med svenska. sedan bar det av till Björn som pratade om en massa val. allt blev helt plötsligt komplicerat. när det precis löst sig med fysiken & psykologin. i trean ska jag visst ha 3 kurser utöver IV och ev. IL. antagligen Matte E, Livsmedelskemi & Astronomi.  nog segt! sedan åt vi en smarrig feesk till lunch och iväg till Eva Tegård. jag fick dock ej vara med idag pga min obotliga dödliga sjukdom, syyyynd :) kemin efter det var inget att hurra för. dock den nya IL-kursen psykologi var intressant :) vi snackade om en massa orala & anala grejor, och det är ju rättså naajs. men en del knäppon till elever. 'ja men jag ställer mig här sålänge och kollar ut genom fönstret' - helt bäckmörkt. tänka sig att vi slutade en halvtimme tidigare än vad jag trott alltså 17.15. så jag hann med både apoteket & vero modas utförsäljning. en hög jeanskjol blev inhandlat, puss på den :* har inte pluggat någon Natur idag, illa. prov på torsdag. får köra järnet imorgon istället och typ gå och lägga mig... nu.
nattinatti prinsar & prinsessor

Kommentarer
Postat av: saja

"jag ska bara gå och hämta en bok" "
"'ja men jag ställer mig här sålänge och kollar ut genom fönstret" hahaha!

2008-01-16 @ 14:31:37
Postat av: maja

hahaha, underliga människa. blir en trevlig vår

2008-01-16 @ 19:33:52

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0