latinofest

igår åkte jag, elin & anna till Hörja och Betzhas 18årsfest. det var vi och hennes släkt i princip :P riktigt jävla kul! det bjöds på god mat & dryck. härliga tal och underbar dansunderhållning. salsa för hela slanten. jag & elin körde vårat obligatoriska nummer inne i dansringen. hej & hå. man är ju... på g. dansade även salsa med mannen i röd skjorta. blev en del shotande med betzhas moder inne i köket :) det tog priset och jag dog i bilen hem. elins rara mamma körde hem oss och väl hemma dog vi ännu mer i trädgården båda två. in och käka en banan sen låg vi och mös med hata göteborg-repliker. och Jesper Sjögren, du är helt dum i huvudet. varför kan du inte bara sluta skicka. freak! gnite partypeople.


image12image11

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0