nytt år - nya tag

halva December har varit great. helt underbart. bara umgåtts med vänner & dylikt. lusse var bästa på länge, och nu nyår. vi var en tio personer hos Pernilla, åt god mat och drack gott. lekte roliga lekar, lite för roliga^. sen vid halv tolv drog vi in mot torget där vi sedan tutade in det nya året vid tolvslaget. jag var just då med mina bästaste; saja, hanna & ema <3 kärlek till er tjejer. träffade verkligen allt folk på torget, riktigt skoj :) sen bar det av mot Vildparksstugan, en trång härlig tillställning. men den avslutades ganska kvickt och där stod man utan sovplats. som tur var finns det snälla människor här i världen, tack J. och så avslutades och påbörjades mitt nya år, 2008, känner på mig att det kommer bli ett hejdundrandes år! tack saja, för att du är bäst. love you


image8

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0