tisdag

Hej på er alla glada :)
Vaknade lite för sent, (prick när bussen gick) så fick ta och samla mina krafter och gå ut efter cykeln. Det var faktiskt ett par riktigt sköna 6 km. Det  får börja bli en vana för min del tycker jag. Cyklade direkt till Qpolen där vi bytte om till underställ & badkläder (!?) haha. klädsim för fulla muggar. Det var en massa livräddning, bogsering &  ta-av-kläderna-under-vattnet. Hoho jaja. Efter badet satt alla t2b-tjejer och dog i bastun. Vi funderar även på att hyra stället någon kväll. Snabba oss till kemin, usch och fy. Sedan var det ett låååångt pass psykologi. Fick skjuts hem av Mamma Anita, tacks. Nu ska jag vila upp mig i en timme för att sedan åka iväg och dansa. Men först lite talkietalk med E. Har för övrigt fortfarande brillor, jag spyr på dem om inte linserna funkar i helgen.


t2b

image24

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0