ännusämre.com

Ae, känns som jag är sämst gällande bloggupdate nu. Tänkte bara berätta kortfattat vad som har hänt de senaste dagarna.

Ons: Åkte till Össjöa med Elin + Marie. Elin körde en bit, och det vart en uplevelse kan man säga ;P När vi kom fram till den söta stugan åt vi lite pizza (a) och rodde sedan ut med båten på sjön. Man blev helt nostalgisk så fint det var där ute.

Tors: Tog vi de luunch vid stugan. Solade, spelade strandtennis, käkade (!), gick barfota på grusvägen och låtsades vara barnen i bullerbyn, HE! Sen åkte vi hem. Men vart endast hemma ett litet slag för sedan blev det golf för hela slanten. Det gick mycket bättre än förväntat för både Elin & mej. Efter golfen bar det av till Kristianstad, en mysig fika blev det där.

Fre: Jag & Elin utnyttjade våra älskade sommarkort & åkte till Båstad där vi käkade, glassade, solade, kollade in folk (!!!). Nästa sommar blir de Båstad för vår del, sjukt. Vi åkte hem på eftermiddagen någon gång efter att ha blivit erbjudna ett rosa trådlöst internet, det enda vi behövde göra var att vara över 18. HA! Där fick han. När vi kom hem var vi snabba på de och det blev fest @ Lindman. Sedan Kristianstad.

Lör: Stannade jag hemma och tog det lugnt.

Sön: Vart jag hemma och pysslade lite, fikade med M&M + kusiner. På kvällen åkte jag & J till Sparrsjön och badade. Otippat varmt i vattnet. En himla massa knott i luften men det var mys. Tack!

Mån (idag): Om en timme kommer Elin m. familj och hämtar mig. Vi ska bo i Mellby i en minivecka. Ska bli mysmys. Nås på mob.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0