back on track

morsning, jag är tillbaka! SÄLEN Sälen vart great! Kunde dock endast springa 2 av 5 dagar, men kul var det. Om inte Maja följt med hade jag typ avlidit. Vi har bl.a. Sprungit, stekt, varit uppe på hundfjället (jag gick upp), hyrt jacuzzin, käkat massa gott druckit massa gott och vunnit sjätte etappen kan man säga! tack :) Kom hem i fredags kväll efter att ha suttit i bilen totalt ca 8-9 timmar. Innan dess låg min nattsömn på 4 timmar. När vi kom hem tog jag en snabbdusch och begav mig till Hbg direkt där Bob Hund spelade, riktigt bra måste jag säga! Träffade även Elin & Anna :) denna natt sov jag ca 4 timmar. För dagen efter åkte jag, Elin & Anna till Malmö och stekte vid havet. Ubermys. Hem och iväg på fest/middag direkt. Och den natten sov jag faktiskt hela 5 timmar. För Elin skulle tvunget till Åhus (a) . Totalt 13 timmars sömn denna helgen + en massa sol. Gissa om jag är seg i huvudet. Har förresten även fixat naglarna idag, det blev en glittrig blå nyans. Och bilduppladdningen är ur funktion så no pics todaysis. Imorgonbitti åker das familie till Frankrike, Cannes. Och 9 dagar framöver kommer jag vara mer nöjd.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0