feelgood

Fotbollskväll med endast tjejer i soffan. Vi lagade supergod mat och verkligen frossade i oss den framför matchen mellan Sverige & Grekland. Jag koncentrerade mig mer på tallriken än tv:n så att säga och kollade endast upp när kommentatorn började snacka högt och snabbt. Det var dock bara första halvleken, och den kan man ju säga var ganska lam. Andra satt vi däremot uppradade som ett gäng fotbollskillar och följde matchen noga. Och när Zlatan gjorde det första målet blev det tjo & tjim, skrik & nästintill dans. När det andra 'turmålet' gjordes lät det i princip likadant. Och vilken stämning det blev med en massa Sverigetröjor i vår lilla klack :) 2-0 till Sverige alltså, och jag är nöjd.
Tack tjejer för ikväll ♥

IMORGON BESTÄLLER VI VÅR RESA TILL ALANYA :D och jag är såååå glad för de. HEEE

Kommentarer
Postat av: Danny

Feelgood är riktigt bra :D

2008-06-11 @ 11:47:24

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0