Go Blåa, Gogo Gula

Igår vart en bra dag, lite städning, lite Helsingborg :), lite Napoleon Dynamite, lite allt möjligt, jag är nöjd! Dock blev det ingen beställning utav resa, och inte i morse heller, men ikväll? innan fotbollen, då måste det ske! Gud vad sugen jag är nu, jag vill bort bort bort och bara njuta.



Ikväll blir det tjej-fotbolls-kväll @ lägenheten, vi blir nog ett halvt dussin tjejer gissar jag på. Och vi ska heja så mycket så att vi får en varning till! Typ.. Vi når rätt höga decibel när det bara är vi tjejer! Funderar även på att dra på mig sverigetröjan som jag hade i 4an typ. Vad gör man inte för sitt lilla land?
Imorgon ska jag på bebis-bebbans skolavslutning, mest för att få den där riktiga sommarlovskänslan, och för att kolla när bebisen spelar blockflöjt. Jag kan nästan lova med 96% att jag kommer börja gråta :')

Ikväll blir det mys, & tack för igår :*

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0