ssssiesta

nu är Siesta slut, det har varit sjukt. Vi började redan i onsdags med partaj på campingen, jag & Elin dansade på grusvägs-discot tills tidiga morgonen :)
Torsdagen vart nog mest nice av alla dagar, om man bortser ifrån vissa tråkigheter. Det vart Familjen, JAG stod längst fram och fick kallsupar utav vattnet vakterna gav oss, det vart så så så mycket röj, lätt det bästa på hela Siesta!
Fredagen hade jag genrep på Kulturhuset tills 8tiden, så missade de mesta utav festivalen, dock kändes de som jag inte missade några band, jag hann se Håkan Hellström, men han vart inget att hurra för. Sedan åkte jag hem vid 10tiden för att sova.
Lördagen var jag på Kulturhuset hela dagen tyvärr, missade en del band. Men hade 2 shower, och båda två gick brabra. Vi blev klara vid 10tiden och jag skyndade mig til campingen där Saja & Linn vart :) helmysig kväll, kollade Moneybrother & Adam Tensta, och självklart sparar alla de bästa låtarna till sist, lite tråkigt. Saja åkte hem, och jag & Elin hittade Malmöbor med roligt skratt och sthlmsdialekt. Sen kändes de som att Siesta vart slut.

TACK FÖR EN HÄRLIG WEEKEND VÄNNER

image183

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv

2008-06-02 @ 21:06:40
URL: http://nejliika.blogg.se
Postat av: Petra

jag ringde dig på lördan men din mobil var avstängd. dumheter maja!

2008-06-08 @ 23:57:38
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0