uppdatering :)

Hey, efter fotbollen igår deckade jag ganska hårt så blev ingen update. Idag har jag städat lite, och packat inför nästa veckas vistelse på Glimåkras Folkhögskola. Jag har även övningskört, 2a gången i hela mitt liv och det gick verkligen super!! Jag är king på vägarna nu, är t.om. ute och kör med de hårda grabbarna, yey.

    


Har lovat en liten midsommarberättelse så läs & njut:
På förmiddagen gick jag + hela familjen Söderlund upp till Tif (50 m) och dansade lite runt midsommarstången, mest som tradition och för att få lite stämning. Jag fick ganska snabbt dra därifrån för att ta bussen till Elin. Väl där shotade vi lite god jordgubbslikör eller liknande & käkade jorgubbar, vi blev som väntat sena och jag fick springa som en galning till bussen som tog oss till Örkelljunga.



Elin hade endast käkat en korv & lite jordgubbar denna dag och det enda stället som var öppet Midsommarafton klockan 17.00 var en kina-restaurang, det fick fungera och hon beställde in en söt liten förrätt som tyvärr inte var så god.
Vid 18.00 tiden kom min kära vän Nille och en vän till honom å hämtade upp oss. Det blev fest och en massa nytt folk, precis vad jag och Elin kom dit för. Kvällen blev lyckad trots att Elin & Nille verkligen tvingade i mig 80% sprit. Man är väl man. Vid halv fyra tiden blev vi lite småtrötta och begav oss hemåt, jag Elin & Nille. Det var sjukt långt, och jag hade såklart ont i knät, vi plockade iallafall våra 7 blommor som vi sedan lade under kuddarna :) sen sussade vi sött.
Tack Nille för att vi fick komma & låna lite av dina kompisar och av den största sängen Elin sovit i ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst och det var kul! < 3

2008-06-26 @ 11:56:16
URL: http://nejliika.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0