vilken härlig dag


Godmorgongodmorgon :) Jag packar för fullt, Victor & Emil hämtar nämligen upp mig om typ 30 min. Sen ska jag spendera 5 dagar uppe i Glimåkra, hääärligt! Hoppas dock på lite finare väder så man kan använda bikinin.
På Fredag när jag kommer hem ska jag till Hlm-gården och få instruktioner om hur man blandar vissa drinkar + få lite mer info. För på Lördag har jag bjudit med mig Elin & Sara som servitriser på vår lärares Bröllopsmiddag/fest. Jag däremot är utsedd till Hovmästare, Bartender & Servitris. Inte illa alltså. Det ska bli kul, tjäna lite money, får äta & dricka gott + får all dricka som blir över. heeeey ;D
Och HEEJ vad jag är trött på vissa.







Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0