fredag

guten morgen. inatt har jag sovit sköönt. Steg upp 05.02 igårmorse, anledeningen var Ullared. Jag, Mimmi, Madicken & Svenne placerade oss längst bak i bussen vid halv 7 tiden. Sedan fylldes bussen successivt med tanter, tanter, tanter & en gubbe. Vi fyra var riktigt laddade, vi sjöng, fikade, gick ner i en svacka, jag fick svara på frågor hela tiden om geografin. Vid 9-tiden var vi framme. Tog 2 kundvagnar och stormade stället. Vi fann väldigt roliga ting. Svennes inhandling:  2250 kr Majas: 1700 kr Madickens: 1050 kr Mimmis: 850 kr. Mest nöjd är jag med mina vita tygskor som jag köpte utanför på [skybar]. Och min enorma tavla :)
Idag ska jag & min bebis till stan, och försöka hitta en drop-in tid till henne. Ska bara ta en dusch först. Ikväll får vi se vad som händer, är nog för trött för fest. Men man vet aldrig med Majs. + idag kommer Elin heeeem :)  POSSGOLL

image87

Kommentarer
Postat av: elin

det har hon gjort, hon har saknat dig.

2008-03-28 @ 22:51:02
Postat av: maja

:D yeeeeees

2008-03-28 @ 23:23:37

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0