helg

fredag
Skola till 13.20, underbart. Även Elin slutade tidigt denna vecka så vi i gick allihopa och fikade denna eftermiddag med, denna gången var även Anna med & varierade med Caféhörnan. Jag tog mig en chokladboll & bananshake. Riktigt gott. Efter fikan åkte jag hem och "städade" mitt rum. dvs. föste in alla kläder i ett hörn. haha. Det är inte riktigt min grej dedär. Sen kom Mimmi och vi åt tacos, snackade skit & kollade på tv ♥. fick även höra en rolig nyhet. Blev helt stissig :) :) :)


image55
                      

lördag
dagen började med dans i 3½ timme. Barnen var ovanligt jobbiga. Eller var de jag som var ovanligt seg. Konstigt nog, typ första gången jag inte festat natten före. Efteråt mötte jag upp Sofie i stan, lunchade på Nyfiket och tidsplanerade våren. Känner att skolan måste gå i första hand. Men känns dumt mot Sofie. Men hon var förstående :) åkte hem med halv 3 bussen och däckade i sängen till halv sex. Bestämde mig då för att det skulle bli utgång för min del, så jag åkte hem till Emma och fixade till mig lite. Sedan mötte vi upp Joav Jovav Jovan(?!?!), Sebastian & Mike på stationen. Tre kompisar till Emma. sen vidare till en miniförfest precis utanför björket.
In på björket, evigheter sedan. Men faktiskt rikitgt kul! Träffade massa kul folk. Speciellt J som jag inte träffat på månader. Sen kom mami och hämtade hem mig.

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0