torsdag (typ)

idag fyller min kära mami år :) grattis till henne. hon fick bl.a. en mobil & en shoppingdag med mig & ebba. Skolan var väl som vanligt, hade dock ett möte efteråt med Lasse A & Eva P. Planerade projektarbetet ytterligare lite, detta blir nog toppen ska ni se :D
Efter mötet åkte jag hem och firade mamma lite + sov. Sen väcktes jag av att jag skulle åka och jobba. Segt! Kom hem vid 22.00 och började pluggandet. Har nu läst 5 olika berättelser av 5 olika författare. Har även läst om de 5 olika författarnas liv. ALLT PÅ ENGELSKA. Har ägnat några timmar till det. Usch! Nu ska jag iallafall sova gott.

Grattis kära Mamma
image62


Imorgon blir det barnpassning med Simon & Viktor :) Milkshake-tjejerna kommer också inom en stund och lyxar till det lite extra. Sen drar de vidare till Mackes 18års pardey. Vi kanske åker inom en stund.


Godnattpuss


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0