fransmän alltså

Min söta mamma & pappa vart i Helsingborg tidigare ikväll och hämtade ett sött litet pris pappa vunnit pga hans lederförmåga. Hela 10.000 spänn. Lite sinnessjukt. Så nu ska han ordna ett litet party, hehe. Cute!

ELIN, Fransmannen har tagit kontakt med mig denna afton!! Gaalet, vi försöker kommunicera med knacklig engelska båda två :) Han har bjudit dit oss typ nästa vecka eller något för dem slutar på fredag. Så engelsk-talande partaj next week. Det värsta är att han är sjukt seriös, har du snackat med Tjecken? hehheehehehehe.

Matthieu säger:

you can come and make a party with us


Matthieu säger:

we must to find a place for you to sleep



här har vi honom. med silverhår och allt
image160


Kommentarer
Postat av: Elin

Kristianstad heere we come! ;)

2008-05-21 @ 20:56:34
URL: http://nejliika.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0