Hej & hoe

Idag har vi hunnit med tre grundskolor. T4, Läreda & Grönäng. Det har gått hyffsat bra, lärarna har dock surat en del, både på vår skola för att vi inte är på lektionerna pga detta och lärarna på grundskolorna för att vi kommer för sent (?) och för att de inte fått någon information.. Lönt. Efter vår 'hårda' dag satte vi oss på Café hörnans uteservering och sammanställde allt. Fick sedan skjuts hem utav far min, och stack direkt ut på en joggingrunda i den stekande solen. Det blev ett 5 km långt pass på asfalt, ingen skugga, ingen vind. Svetten totalrann!! Men skönt vart det. Ikväll ska jag läsa lite i min eng-bok och kanske bada? :P SEEES


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0