montag

Godafton. Idag har det varit en ganska jobbig och seg dag. Började med att informera på Väster, cyklade sedan till andra sidan stan, Ljungdala. Begav oss till Mc och åt lite frulle. Sedan vidare till Röinge dit vi knappt hittade. Tur att Elin & Sara är med mig! Vi cyllade sedan till HTS och snackade med syon. Jag ska nu ha Idrott B & C i trean. gah, undra hur detta kommer gå. I eftermiddag har jag endast pluggat, kan det ändå inte, arg! Det löser sig.

image149

Ikväll har min pappa far letat resor till mig och mina soetisar. Han hittade en hel del, lite Tunisien, lite Greklands-öar och lite Ayia Napa. Tunisien är såå fint och det ligger ju i Afrika så det hade inte varit fel, frågan är om det är något för oss, vi ska ju både partaja & slappa. Afrika känns så.. afrikanskt, lite hula hula.

Nu ska jag kolla slutet på Runaway Bride sedan läsa klart, snabbdusch och bums i säng. SES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ayia Napa rekomenderas starkt!
http://sallskapsresan.blogg.se
En ny reseblogg! Gå gärna in och kolla och tipsa era vänner
:)

2008-05-21 @ 01:33:31

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0