Once a failure, always a retard

Hey, klockan är verkligen för mycket. Kom hem vid halv 12 ikväll efter en liten utflykt med Syster. Ska nu gå till sängs med ångest över kemi-plugg imorgon. Jag bara måste plugga, men vet att det inte kommer ske. Nog störigt. Men bums i säng efter detta lilla inlägget.

Hårfärgningen; blev inte så värst bra, testade lite mörkare, men ångrade mig. Så nu har jag gult blandat med vitt hår :) ska jag vara ärlig så struntar jag faktiskt i det nu. Kan färga bort det med mitt silvershampoo, men tänker inte stressa. Har lovat mig själv att aldrig färga mitt hår mörkare igen, och mamma kommer bli galen, för hon vet att jag kommer ångra mig. Men man vet aldrig med mig ;)

Godnatt på er, ses på stan, brunett som blondin som rödhårig.

image83

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0