Pumpkin

image175  image176

Pumpkin
var en sötsöt film, med bl.a. Christina Ricci som skådespelerska. I korta drag handlade den om ett perfekt amerikanskt kärlekspar. Hon, blond och söt. Han, tennis'proffs' och handsome. Tjejens, vad ska man kalla det.. klubb, förening? tog hand om handikappade killar. Varje tjej blev mentor för vars en. Och till slut blev då denna blonda tjej förälskad i sin.. retard. Ni får se resten själva med filmen vart väldigt söt, och gissa vem som grät.. Hahah, säg EN film jag inte gråter till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Betydligt mer kortfattat än första gången, duktigt (Y)

2008-05-22 @ 16:42:58
URL: http://nejliika.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0