SIESTA!

Igår åkte de 3 vännerna & Maja till Kristianstad för en förmiddagsshoppingrunda. Korta färgglada shorts, 2 linnen & en blomma till håret fick jag med mig hem, hehehe, jag vet att blommor kanske inte är min grej, men äsch. Efteråt åkte vi till skolan och hade labb, usch! Sen fick jag skynda skynda till kulturhuset för dansträning, det gick verkligen urkasst! Skadade även min vänstertumme, så får se hur det går på showen på lördag..
Dansen vart klar vid 9-tiden, sen satt jag i sminklogerna där bak och piffade till mig lite inför kvällens partaj. Jag, Elin & Sara partajade nämligen på Siesta-campingen, heeeelt sjuuuukt mysigt. Älskar Siesta. Ska snart iväg dit igen, för ikväll är det FEST & Familjen spelar = PARADISET.
HA EN FÖRBANNAT BRA KVÄLL, SES PÅ SIESTA!

(har även hunnit färga håret)

image182

Kommentarer
Postat av: Petra

hittade dig inte igår! bajs

2008-05-30 @ 13:03:55
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0