Sushi

Dagen började med ett fett kemiprov som tyvärr gick sämst. Gick och tröståt Sushi efteråt, thank god. När jag vart mätt och belåten fick jag reda på att vi skulle ha nationellt Prov i Engelska, Listening.. Alla vart helt ofokuserade, och det vart ovanligt svårt :/ Sedan vart skoldagen slut, och jag , Sara & Elin gick ned till Lasse och hade ett litet möte. Vi kom fram till att jag kan öppna i princip alla dörrar på skolan med min magic-key. Fränt.



image174

Jag åkte hem och vilade upp mig lite till inför powerwalken med Elin. Fastnade då framför en übersöt film, Pumpkin. Ska se klart på South Park sedan berätta lite mer om den. HEEEJ














Kommentarer
Postat av: - Paula

Sushi är det godaste man kan äta!

2008-05-21 @ 22:46:15
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: malin

jag åt också det idag, skitgott :D

2008-05-21 @ 22:53:30
URL: http://fromarty.blogg.se

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0