ångestsöndag

Igår stressade jag & Elin ihjäl oss efter Kristianstad. Men vi hann till Bjärnum i bra tid! Vi blev ett 13tal personer tillslut som hade trevligt, drack gott & blev rent ut sagt svinfulla! Väl vid Björket, målet, när jag hade köpt biljett och hela köret ångrade jag mig. Ha! Sorry att jag inte följde med, men det verkar som att ni hade det hur kul som helst utan mig :)
Idag har jag bara segat, kollat Mysteriet på Greveholm med Molly och segat lite till.
Min kära kamera är borta!!!!!!! kan ha tappat den, kan ha glömt den. Och min kära syster som just nu sjunger förjävligt inne på sitt rum, eller skriker gör hon, har snott tillbaka sin mobil som jag lånat i en vecka. Damn, så nu MÅSTE jag få tillbaka min laddare illa kvickt.


Litegranna angst på denna söndagen! TJA







Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0