frusen

Började vid 10, med form, vilket var ganska skönt! Sedan blev det "lunch", jag och elin kokade upp lite vatten + buljong. Fick inte ens i mig en hel kopp. Sen blev det svenska + foto. Jättetrist och frös hela tiden. Gick sedan och fikade lite Te på Madrix, vilket var väldigt mysigt! Jag frös inte :)
Nu sitter jag bara och väntar in Bonde Söker Fru. Helknäppt namn btw. Hälften av bönderna de följer dejtar män :S Bonde Söker Partner låter 1000 ggr bättre. Sen ska jag dricka 1,5 dl äppeljuice.. jag vet, jag följer inte fasteprogrammet :( men jag KAN inte!! Allt kommer upp igen.



Känner av att jag inte ätit riktigt på 4 dagar nu, vikten är mindre, jag fryser jämt och jag är bakis-yr, mår även lite illa. BLÄ! Ska sova tidigt ikväll så GODNATT!

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0