hello

Imorse kände jag mig död. Jag sjukanmälde mig och sovsovsov. Var ändå tvungen att pallra mig upp, äta 1,5 dl äppelmust och ta en dusch innan jag stack till skolan för att göra en redovisning om Turning Torso. Men nej. Treorna skulle ha möte i Aulan just då. Så inga lektioner idag inte
Efter skolan mötte jag upp Mamma, Ebba, Sara, Nellie & Tilda. Vi satte oss på Bjärnors och jag drack mitt äckelte.

Jag mår bra nu, lite sådär skönt tom känner jag mig, längtar till söndag då jag ska äta min efterlängtade avocado. MUMS!



Min baldejt har blivit skadad, huhu. Synd om honom! (tänk om han inte kan gå i juni?!) Och Norra Skåne kom till sjukhuset idag när han var där på besök:
http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081016/SPORT/808692929/1127/sport




Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0