hoho

Igår åkte jag till stan där Ana, Johannes & Elias mötte upp mig. Vi vandrade till Hemmakväll och stod i en timme och velade över vilken film vi skulle kolla på. Svårt med 4 starka viljor, och 1 film. Till slut blev det 'På smällen'. Den var väl söt, dock jävligt utdragen. Men sött sällskap.


Idag har jag först jobbat med mina söta tjejer och sen åkte jag till Kristianstad med Mor, Bebis & Elin :) Jag shoppade ett par svarta stövlar och en söt stor tisha. Nöjd!
Ikväll ska jag festa till det i hlm? bjärnum? what?. Har ingen direkt koll, men dricka ska jag. Och det med Elinbabe. Sen blir det dans & jag tänker glömma alla mina love-problems. Dem är bara ivägen för tillfället.
Fika nu, sen städning och sen ut i mörkret, ses i dimman freaks ;)


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0