Nästa vecka

Fasta program för en dag.

   Morgon: Börja dagen med ett glas ljummet vatten eller potatisvatten. Om inte magen sköter sig drick laxerte och/eller åkerfräkente (som är vätskedrivande).


   Frukost: 1 ½dl bärsaft eller fruktjuice blandad med lika mycket vatten


   Förmiddag: En stor kopp örtte, tex pepparmynta, malva, nypon.


   Lunch: 1½dl morotssaft, rödbetssaft eller annan grönsakssaft blandad med lika mycket vatten. Ät med sked, "tugga" långsamt, så känner du dig mättare.


   Eftermiddag: Två koppar örtte, tex pepparmynta, citronmeliss, malva, eller sk sällskaps te (bland te).


   Middag: 2-3 dl saltfri (viktigt!) grönsaksbuljong.


   Kväll: Örtte av kamomill, humle eller ljung som gör att du sover gott.


   Drick mycket vatten mellan målen!

   Faste programmet är detsamma varje dag.
  Jag ska fixa det :)








Kommentarer
Postat av: Daniel

See you in heaven!

2008-10-07 @ 12:35:33
Postat av: Petra

maja. du som aldrig dricker. hur ska du klara det där? :P

2008-10-07 @ 22:31:21
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0