ny design

Tröttnar väldigt fort på bloggens utseende. Men nu har jag haft samma tråkiga design superlänge! Kikade in på Sarlings blogg och såg att hon ändrat sin design.. IGEN! Då kände jag att det var dags.
Resultatet blev en lite mörkare & enligt mig, mycket mysigare blogg.

Det är höst, och jag är inte deprimerad, än! wiii. Hade ett litet talk med mamma-mor om det i förmiddags. Hon trodde jag deppade för att jag var ensam (utan partner, singel). För det första deppar jag inte, och för det andra måste man inte ha pojkvän/flickvän för att inte känna sig ensam. Det är jag & Elin...  vi har varandra vi :* men visst saknar man det ibland...




Nej nog om det, nu blir det tedrickning med min kära mor, igen :D

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0