Onödigt

Onödig skoldag idag. Kom till skolan vid 13-tiden och satte mig i designsalen för att börja pilla med alla jäkla uppgifter. Kom verkligen ingenstans! Sen kom Johanna och vi bestämde oss för en snabb tur till Mc Donalds före eftermiddagskursen. Milkshake till mig och en sån där Flurry-glass till henne.
Geografin var inte direkt givande, satt mest och kollade på när Bjärnor spelade onlinespel. Galet vilken inlevelse jag får! Lärar-kalle snackade mest om sorbet-orgies och körde på en massa ljudeffekter. Han är en underlig man han.
Och förresten så fann jag min kamera i morse.. i min neccesär!!! haha. varför?? Och laddaren till mobilen får jag imorgon.

Nu är det matdags hohohej

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0