Idol

Nuså ska jag gå och lägga mig och ladda inför morgondagen, ska få finbesök :) och sedan till Petra för hård fest. men först, lite Idoltycke:

KVÄLLENS IDOL
Ingen var direkt super! Jag gillade Robin B, Alice & Anna. Alice var söt och säker som vanligt, Anna sjöng Release me med Oh Laura, perfekt låtval. Hon var mystisk till en början och blommade sedan ut i refrängen (snyggt löshår med).
Robin B, vilken kille va! I början av Idol gillade jag inte honom, kändes som han kom med bara för att han var solariebrun och vissa tyckte han var småsnygg. Jag tyckte han såg skabbig ut och var kass! Idag däremot var han hur läcker som helst, och sjöng faktiskt bra. Han rörde sig t.o.m. sexigt på scen. Heja Robin B! Och Joel min vän, ni är inte lika :)


Från liten fjortiskille..



..Till urläcker badboy




Anna med sitt nya snygga hår & Alice med döläckra skor ifrån Bianco

 

Kommentarer
Postat av: Petra

ööööhhhh robin b är SKITFUL! kolla in käften på honom. den ser inte riktigt normal ut. bra va han inte heller. usch usch usch. ful.

2008-10-11 @ 09:17:03
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tycker Lars är bäst :)

2008-10-11 @ 13:38:27
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0