Back on track

Sött att jag fortfarande har en massa läsare varje dag fast jag inte bloggat sedan runt den 20e Augusti. Anledningen har dels varit att jag inte orkat, dels inte haft tid och dels glömt bort det helt. Men nu är jag som sagt back on track :)

Turkietresan var superbra med mina babes, vi hade uppemot 40 grader i luften och 30 i skuggan, så en aning för varmt var det faktiskt. Men vi klarade oss genom att duscha i strand-duschen och ligga vid poolkanten. Klarade oss kanske inte var rätt ord, alla tre blev sjuka. Min förkylning pga AC:n började tidigt och jag hade ingen matlust på hela veckan, hade även feberfrossa en galen natt. De andra två blev magsjuka, spydde och mådde illa. Men utöver det hade vi en kanonvecka!
Jag märkte dock igårkväll att jag har börjat fjälla.. inte stora partier utan helt fläckigt på överarmarna, SNYGGT! Ser ut som ett djur typ.

SARA OCH JAG I POOLEN


ALLA TRE PÅ TURKISKT SPA


FÖRE UTGÅNG

Kommentarer
Postat av: sofie

jag såg dig idag.. haha,

2008-09-10 @ 18:36:46
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0