helg, luuuve it

fredagens matlagning med Elin, Sara & Linn blev lyckat :) fläskfilé, smarrig potatisgratäng & sallat. Till efterrätt gjorde vi onyttig marängswiss och bara krängde! Jag hade en mysig & lugn kväll, tack tjejer ♥

Lördagen började med jobb på Tekniskan, det gick bra, men guud så ouppfostrade barn det finns! Efter lektionen kom Petra och vi gick igenom dansen till våra söndagsbarn, de ska dansa till en remix av Måns Zelmerlövs 'miss america', cute! Jag och Petra gick sedan en sväng på stan systemade & köpte korv. Petra cyklade hem till sin för tillfället sambo Emilie och jag gick upp till Malin och fixade till naglarna, mah, mina naglar växer för fort!

På kvällen tänkte jag ta det lugnt och kanske träffa Elin en liten stund, ta en fika och feta oss. Men ändrade planer, självklart! Det blev lite tjejpartaj @ Petra innan Björket. Hela kvällen var bra! Förutom att jag betalade 90 kr, medans de andra hann in när det kostade 10 ynka kr. Men jag blev bjuden på dricka i baren så jag är nöjd ändå. Sen sov jag hos Emma :)



Idag, söndag, har jag jobbat kl 12 på Hässleholmsgården med Petra och sedan bara suttit, blä. Ska iallafall käka nu, sen plugga och sen träna!

JAG GILLAR MITT LIV, DOCK SAKNAS YATZY

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0