brist på liv

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Love u t

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
det var ju inte alls kul. Har du tid att ta en fika på onsdag?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Bajs!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Då ses vi inte innan du flyttar? :o

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Haha. Du är sjuk! Haha. Jag kan dock förklara allt sen! Galet. Fyfan vad roligt jag hade! Hur kom du hem? Skicka ALLA bilder! <3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Gött. Röka idag?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kom och ät tacos om du vill :)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Vill du följa med till Malmö imorgon?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ah, nice. Jag ser fram emot att komma och hälsa på dig

10. Din romantiska replik?
Följa med mig dick lis lis elin och jessa till festivalen och banken på ons? :-*

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
När ska det bli du och jag ?

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0