Lumpenkillar + kräftskiva

Stranden m. Mimmi idag var najs.
Jag gjorde min egna matsäck vilket jag är väldigt stolt över. Jag somnade på mage (Y) vilket resulterar i en ganska solad rygg. Åt även en glass o pratade minnen med tanterna :) Har mått ganska illa hela dagen fram till nu. Jävla rödvin. Ikväll ska jag besöka Ellie för att sedan gå ut en sväng på stan.
Imorgon blir det partaj med f.d. lumpenkillar, mums & på lördag åker jag till Torekov.
Har även blivit bjuden på min första kräftskiva ever. Den är på tisdag hemma hos L & E. Jag & min respektive är hjärtligt välkomna, tack!

Nu ska jag duscha bort all sand sedan köra in till da city.


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0