Helgen i bilder

Gårdagen började med att jag mötte upp Malin på Carl Johan. Vi satte oss ner på ett café och drack några kaffe för att sedan ta bussen hem till hennes och Mattias som bor ca 30 min utanför i Oslo i ett superfint villaområde. Väl där befann sig redan Mattias och hans vän Mattis och de hade redan korkat upp.

Det blev en kul kväll med alkohol, låtskrivande, låtinspelande m.m.
The 4 M:s. En riktig m-m-m-m-fest.

Mattis & Mattias
Söta Malin

Inspelning av vår låt

Det kom några fler

Malin, Mattis & jag körde på klädbyte under kvällen

Mattias

Stjärnsystrar since 2005

Hej!

Mattis & Malin



Männen gick upp klockan halv 8 för att börja jobba 8. Jag och Malin kunde inte somna om så vi tog en lång promenad i skogen.

Malin & Mattias bor i en sagovärld, lyxhus blandat med Österrikehus

Jag fann min framtida sommarstuga (dock placerad på Gotland/Öland)

Peppes Pizza


Kommentarer
Postat av: peppe

peppes pizza wiwi =)

2009-08-30 @ 22:18:14

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0