bad day

Åh gud, vilken jobbig dag.
Efter att ha sovit i 4.5 h blir jag väckt av Camilla - Jobb i Holmenkollen.
08:00-15:30.. trodde jag. Men fick stanna till 16:30. 1 h extra (i norsk räkning)
här började jag få sinne, hade heller inte käkat på hela dagen.

satte mig på bussen, sen Tbanan.
Kom på i Slemdal att; neeeej men jag har glöm min plånbok!
Åka tillbaka till ett låst dagis. Knacka som en galning till städerskan kom och öppnade.

Åkte hem.

såg att jag fått ett brev av mormor, plus en svensk peng.
I LOVE HER


Kommentarer
Postat av: Anna

Sötis bild! Jag har pratat med din mor idag, hon var här och hämtade en sacco-säck till Ebba! Jag saknar dig majsen! PUSS!

2009-12-09 @ 23:37:23
Postat av: Maja

SV: åh, annsiebajs :) jag saknar dig så mycket. jag vill veta vad du ska göra till våren!! om det blir du&jag.

Vi ses snart annapanna. det blir göy. PUSS!

2009-12-10 @ 00:10:07
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: Annsiebajs

Haha jag vill också veta vad jag ska göra till våren!! Har panik över att jag inte vet nåt. Blir inget plugg iallafall, kom inte in på det jag sökte...

Det blir du och jag majs, du och jag!!!! :D

2009-12-11 @ 14:07:47

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0