GOOD TO KNOW

Woho, det var bara 5 h jobb idag :)
Jobbade som sagt Musikhögskolan (som jag nästan bor granne med)

Tjejen jag jobbade för var nog lite utvecklingsstörd, hon kom med tårta för "tanten" som jag jobbade med fyller år på söndag. 43 ljus hade hon tryckt ner i sin tårta hon bakat.
Hon vågade inte tända ljusen så jag fick göra det

Sedan frågade hon mig om jag hade syskon
Efter det frågade hon när jag fyller år, det visade sig att hon var 31 år gammal.
Sen berättade hon att hennes käreste kom från Irak, de har varit tillsammans i 8 år.
Jag frågade då om de bodde sammen i Sognsvann?
Nej, de gjorde de inte. Men de träffas ganska ofta!!!
GOOD TO KNOW, kände jag

Fick med mig en massa mat hem, så nu spiser jag lufttorkad skinka och dricker milkshake.

ha de


Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0