idioti

Jag blir så arg på folk som tror att de kan styra och bestämma över andra. Jag, personligen, varken tror eller vill det, men resultatet av mina tankar idag resulterar i idioti. Jag vill en sak, och säger det rakt ut. Hittar inte på en lögn bara för att det inte ska uppstå några konflikter och helt plötsligt framstår jag som en idiot. Men varje individ fattar sina egna beslut. jag att berätta exakt hur jag känner, någon annan att hoppa av skolan och en tredje att göra precis som alla andra....


ska träna om 2 timmar.
ska i-surfa och vila tills dess.
/idiot

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är de snygg bikinisarna ifrån :)?

2009-02-09 @ 13:41:25
Postat av: Maja

Sv: Asos.com!

2009-02-09 @ 14:46:42
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sida det där! (Andy som skriver för er som inte fattar)

2009-02-09 @ 15:30:58

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0