M-lista

(Jag blev utmanad av Sara)

Regler: Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (utom på första frågan) Lycka till!


1. Vad heter du?: Maja
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mjuk
3. Flicknamn: Malin
4. Pojknamn: Måns
5. Yrke: Mäklare
6. Färg: Marinblå
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Makaroner
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak att vara sen: Mens/PMS
12. Något man skriker: Miffo
13. Film: Mission Impossible
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: My Chemical Romance
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: Markviksvägen
18. Bil: Mercedes
19. Sång: My Life Would Suck Without You






Jag utmanar:
Ingen!






Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0