min extremt jobbiga dag

Godkväll.

Klockan är nu runt tjugo i 7 och jag är helt slut.
Dagen började med att köra upp till Olofström i en trång TT-bil.
Körde halkan, vilket faktsikt var kul! He, hade gärna kört lite mer.



Sedan lunchade jag med Joel på Grafiti, och där dalade mitt humör!
Tror jag spände mig för mycket inför halkan. Pernilla gjorde mig lite nervös :)
Vi hämtade även Molly och brände en cd-skiva.


Nu är jag hemma, ska om en stund till Emelie på förfest..
Får se vart kvällen bär mig, kingan? grand? hem?
Egentligen vill jag bara gå upp och lägga mig i min säng och vakna imorgon.


Kommentarer
Postat av: sara

var inte vi ett alternatib här???? :(:(:( :D:D

2009-01-24 @ 03:59:34
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0