Lite 2009

HEEEJ!
Ursäkta min sjukt dåliga uppdatering 2009!

Sist jag skrev skulle jag ut på en powerwalk.
Det blev 9 km och lite skoskav på det :)
På kvällen var det god middag hos Elin.
& vid 12slaget sköts det raketer i Vittsjö.

2009 inleddes så bra som det bara kunde bli.
Inventerade på maxi vid 14 den 1a jan. Sedan mys.

Den 2a jan, (Elin Gunnarssons 18årsdag), var mer än bra!
Fick fin frukost, med köttbullar & rödbetsallad som Joel gjort själv. He
Sedan en skön promenad i det sjukt kalla vädret.
Vi lagade mat, god mat, och fikade på Madrix.
Vid 19 åkte jag till Elin och firade hennes dag.
(jag vill fortfarande inte fylla 18)

Idag vid 16 ska jag & Joel spela tennis!
hehehehe, gl hf.
Först lite körkortsplugg

HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera Majas inlägg här:

Jag heter:
Kom ihåg mitt namn?

Min mejl: (publiceras ej)


Min blogg:


Min kommentar:

Trackback
RSS 2.0